[gobolinux-users] broken link: http://bugs.gobolinux.org/forum

Viola Zoltán violazoli at gmail.com
Sun Nov 19 13:19:28 UTC 2006

Kedves Soky, a magyaron kívül nem vagyok illetékes másban a gobós fiúk
oldalát illetően. Jogosultságom volna ugyan megváltoztatni a linkeket,
de illetlenségnek érezném beleavatkozni a többiek feladatkörébe,
elvégre ők sem piszkálnak hozzá a magyar nyelvű anyagokhoz.

Dear Soky, I am not relevant person in the other languages! I can edit
the other languages, but I think, this is me not should, not free, not
fair.

Zoli